Nu är jag sur

Ja, jag är skitsur. För kolla, livet handlar om att hitta sig själv och lära sig hur man vill vara och så vidare. Och det är klart att man förändras. Alla förändras någongång. Men det som stör mig så mycket är att det finns folk som inte accepterar när andra förändras. 
Vissa vill liksom pröva på andra saker? Nya saker? Och bara för att ni inte vågar göra sånt, så ska ni inte dra folk över en jävla kam och kalla dom massa skit, hora, slampa o annat jävla skit. 
Jag tar inte illa upp, när någon kallar mig det för att jag tycker bara att ni som gör det är så himla jävla patetiska. För det finns faktiskt dom som tar det jäkla illa upp när dom blir kallad sånt skit? Och jag kan fan hitta på saker jag kan kalla er med. Men inte fan gör jag det. För jag är inte helt jävla körd i huvudet.
Jag fattar inte varför, gör man det för att få personen att känna sig dåligare än vad den redan gör?
 
 Hora är någon som säljer sex. Inte någon som har haft sex mer gånger eller med fler personer än vad du någonsin själv hade kunnat tänka dig o göra. En tjej som har haft sex mer än du, eller med fler personer än dig. Hon är precis som du? Hon har precis samma känslor som dig? Hon Förtjänar väl för fan inte att ta massa skit för det? Och hon förtjänar inte att bli kallas massa jävla skit hon inte är?
 
Och sen att folk typ hatar på en för att man festar? Det är ju mitt liv och mina val. Och jag förstår mig verkligen på dom som är helt emot alkohol och som tycker att man kan ha så mycket roligare utan det och sånt. Jag gör verkligen det. Men det är ju erat val, att ni inte tycker om det. Men ifall ni sen börjar liksom hata på andra för att dom dricker, så är det ju fel. För det är ju ett val man gör själv. Och man ska göra det man tycker är roligt och om man tycker det är kul, och får en gladare så är det klart att man får göra det?
 
Snälla, kan inte bara alla människor låta varandra göra vadfan dom vill? Fatta var livet skulle va skönt om ingen klagade på allt alla gjorde, och om det inte fanns massa jävla ideér om hur man "ska va"
För egentligen finns det ingenting som säger hur man egentligen ska vara? Låt alla göra vad dom vill, och vad som får dom att må bra. Tycker du inte om det, fine. Men säg förfan inte det? Håll dina jävla tankar om det för dig själv, och var som du vill? Du kommer aldrig i hela jävla ditt liv påverkas av att jag gör vad jag vill? Så varför liksom klaga?
 
Fast tyvärr så kommer det alltid finnas någon som klagar på vadfan man gör och vilka val i livet man gör. Men skit i allt alla säger, och lev livet som du själv vill. För bara du är glad, så lovar jag att allt dom säger är bullshit. För man ska göra vad man själv vill. Och det tänker jag göra.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar