Förlåt

Jag suger verkligen på att uppdatera, men idag så har jag gjort lite allt möjligt. Har vart ute och vandrat runt lite, först gick jag o Engla till mormor imorse och åt frukost vilket blev kladdkaka och glass. Haha, inte lite feta vi är, men ok.
Sen hängde jag med Simone och Engla till något jäkla övergivet hus, som dom självklart skulle in i och "undersöka" men jag tyckte de var astråkigt så jag lekte lite modell och tog massa kort på mig själv, haha.  Och det slutade med att dom sprang livrädda därifrån och jag stod kvar där, och fattade ingenting. Men sen fick jag panik eftersom jag kom på att jag stod helt själv bakom ett jäkla gammalt hus. Så jag sprang också efter i panik därifrån, lite efter då.. men jag överlevde ju.
Sen när vi kom hem, så kollade vi på the last exorcism. Visst, jag har sett den förut med Lollo och Algot en gång men den var ändå läskig. Satt med handen för ansiktet halva filmen. Eller alltså, jag kan inte påstå att den e speciellt läskig men, den är mest äcklig. Som när hon bryter nacken av sig själv, man ba: fksajlfjkdsljakl döda mig vad ont de ser ut o gö.
 
lägger in en bild från min instagram, kanske bjuder på några av mina modellbilder bakom det gamla huset sen. Hahha. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar