Nu måste jag ge mig.

 
 
Nu ska jag försöka att börja blogga på riktigt. Alltså jag vet att jag typ har tagit upp det här hur många gånger som helst, men nu ska jag försöka blogga minst en gång per dag iallafall.
Jag kan inte lova mer, för jag vet själv att jag inte kommer att hålla det jag lovar då. Men nu ska jag iallafall försöka och se om det fungerar dom här dagarna som kommer, så får vi se ifall jag fortsätter eller inte.
Men skriv gärna om ni har några förslag vad jag kan göra på bloggen för att de ska bli lite roligare för er och läsa. För det är bra för mig o veta, och bra om jag får lite tips på vad ja kan skriva om/ göra i fortsättningen.
 
xoxo
 

Karro skriver:

Kan du inte lägga ut typ en "dagens outfit" varje dag? :)

Lisa svensson skriver:

Gör nån videoblogg nån gång ibland, videobloggar e alltid kul :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar