5 månader med Gulliisss <3

 
 
Algot, du är den mest finaste jag vet. Och du är världens bästa pojkvän som orkar med mig.
Och jag vet att jag älskar dig på riktigt, för varje gång som du lämnar mig.. känns det som den värsta stunden i mitt liv. För det är bara med dig jag verkligen känner mig glad och mår bra.
Och jag vet att allting är jättejobbigt, att vi knappt kan träffas för att vi bor så långt ifrån varandra. Men vi gör iallafall allting för att kunna träffas och vara med varandra, och det är det som räknas.
För varje liten minut av den smärtan som jag har när du åker, den är värd varenda liten sekund med dig. Varje sekund med dig är värd guld, för dom sekunderna känns som är dom bästa i mitt liv. För med dig är allting bra, spelar ingen roll om vi bara ligger i sängen hela dan och inte gör någonting, utan bara pratar. Den tiden är så jävla speciell, för jag kan liksom inte beskriva det. De känns bara så rätt med dig, och jag älskar dig mest av allting. 
Och jag längtar tills stunden jag får krama dig igen. För jag saknar dig sjukt mycket.
Men de gör jag alltid. Men de är värt det, det är värt allting.
För du är bäst, 
 
 

Algot Zettergren skriver:

Älskar dig så jävla mycket ♡

Svar:
cwie.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar