Igår o Idag

Jag uppdaterade ingenting igår som ni kanske märkte, men jag var iallafall ledig igår och det var jätteskönt. Förutom att min bror kom och väckte mig klockan sju på morgonen så fick ju liksom ingen riktig sovmorgon, men aja. 
Sen åkte pappa iväg på julbord, så då fick jag o min syster ta hand om min bror. Men alltså han är rätt lätt att ta hand om för han liksom bara kollar på tv, och spelar tv spel. Så jag kollade på serier under tiden, eftersom jag var sjukt uttråkad. Så jag kollade på alla avsnitt av paradise hotel och Elsas värld. Och nu väntar jag bara på att det ska komma fler avsnitt för det är skitbra!
Men idag, så har jag väl bara duschat och ätit frukost än så länge. Vi får se hur jag gör, kanske åker iväg till Lollo ikväll, men vi får se. För jag ska på sån här övningskörs sak kurs för att man ska fåbörja övningsköra.
Och den börjar klockan nio i ludvika så jag måste gå upp rätt tidigt.
 
Men skriver kanske mer sen.
 
^^^^^^^^^^^^^^
Ni får skylla er själva när ni tar kort på min dator :*
 
 
 
 

Rebecca&Mathias skriver:

Låter som en härlig dag! :) Hoppas du får en fortsatt trevlig Lördag! :)

Svar: Detsamma! :)
cwie.blogg.se

claudia skriver:

Haha!! :D

Kolla gärna in min nya blogg, kram! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar