Förlåt

Jag har varit sjuk, eller rättare sagt haft nått virus på min balans-sak så jag har haft yrsel o bara legat i sängen,  o på onsdagen så var jag bättre och så var jag iväg o shoppade med pappa o Engla. Och då köpte jag hårfärg o nån tröja och ett läppstift. Så nu har jag färgat håret. Jag vart faktiskt lite nöjd med resultatet, men jag ska färga en gång till idag, för jag tyckte inte att det blev tillräckligt ljust. 
Och idag, har jag vart i skolan.. Och vi slapp svenskan och halva engelskan så vi slutade tio, så då drog jag, Matilda och Emma till espresso house, o chillade i typ nån timme o sen åkte vi hem. 
åh, jag längtar tills imorn för då äre Kopparbergs marken, o då får jag äntligen träffa Algot o de kommer bli askul <3

Men aja, här är nån bild från idag, pusss 








Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar