Godmorgon

Jag är inte trött alls, vi gick upp typ 06.50 och sen så gick Lollo och duschade, och då började jag prata med mig själv, vilket var lite läskigt. Så då ringde jag till Algot och snackade med han en stund, och sen så hade jag o Lollo lite kul på morgonen och tjoade runt som dom jävla mongonen vi är. Och nu sitter vi på tåget hem, så vi får se om jag hinner med att åka med tåget tillbaka till skolan. För att vi börjar inte föränns om två timmar och då vill ja inte sitta i Örebro i två timmar ute, så då försöker jag o hoppa på tåget klockan 11.00 i Kopparberg (Alltså precis när jag går av det här tåget) om det inte redan åkt då, men de hoppas jag inte.


Puss, jag uppdaterar mer sen under dagen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar