Jag ber er, sluta

 
 
Snälla alltså, jag vet mycket väl att man inte ska ta åt sig av skit som folk skriver, och att man får skylla sig själv när man har ask, men seriöst här nu.. hur vågar man kommentera någons utseende, och sänka den personens självförtroende till noll? Hur har man ens hjärta till att göra någonting sånt?
 
Hur tror ni att det känns, att dom grejerna ni försöker förtränga om er själva,  skriver folk till er?
Det är klart som fan att man inte kan förtränga det eller sluta bry sig, för om någon ens skriver till en, att man är ful, och har små bröst och ful röv, o allt skit som ni skriver... de är väl klart som fan man bryr sig.
 
Jag, hatar dom här sakerna om mig själv. Men det får jag göra, bara jag. Varför ska då personer som inte är jag, få kommentera dom här sakerna? Och säga att dom också hatar dom. 
Förstår faktiskt inte vad ni vill ha fram med det ni gör.
 
Jag kommer aldrig, sluta tänka på alla mina fel och sakerna jag hatar om mig själv. Men snälla, jag ber er. Sluta skriv dom till mig? Allt blir bara så mycket bättre då. Ni klassas inte som idioter och jag mår inte dåligt av det?
 
Det värsta som finns, är att jag vet. Att en av dom  här personerna som sitter och skriver det här till mig. Har jag suttit och berättat hur mycket jag hatar mig, för dom här sakerna. Och hen har suttit och sagt, att det inte alls är så. Att jag är fin som jag är, och lalalala.
Den jävla lilla äckliga personen sitter och skriver dom rätt upp i ansiktet på mig. För att hen vet att jag kommer må dåligt då. Och fine, du fick som du ville nu. 
 
Men jag vill att ni ska veta, att man gör inte såhär till någon! Inte ens om man är sur på den personen, eller bråkar. För en sak är säker, och det är att man gör inte så till nån man har älskat/älskar.
Och att man har jävligt många fel om man ens gör såhär.
 
Och hur kan jag veta att det är hen som skriver det här?
Jo, för att personen har skrivit till mig på kik. Och överallt. Att jag behöver röra på mig? Och att jag är ful och äcklig? Att jag är hora, slampa allt. Personen skrev till och med att hen ville att jag skulle dö?
Snälla, man gör inte såhär?
 
Jag är inte en sån person som tar åt mig. Men jag gör det nu.
Och jag kommer väl att fortsätta med det, för alla vet att man blir ledsen, i vilket fall.. när man får sån skit, man kan inte bara lägga det bakom sig de första man gör? Man behöver tänka ett tag.
 
Men om nån av er läser det här nu.. snälla gör inte såhär mot någon annan? Ni har redan börjat mot Lollo.. och där går min fucking gräns, hon är den mest finaste personen som finns, och har inte gjort ett skit dumt.
Fatta, hon förtjänar inte ens att få sån skit! Tryck ned mig, inte henne, eller någon annan. 
 
Förlåt men behövde skriva av mig.
 
 
...
 

Lollo skriver:

Men du babe! du vet att jag finns om du vill prata av dig! Allt dem gör är fel och du är verkligen inte ful någonstans, inte ens du behöver tycka att du själv är de för de är du inte!
Hen som skriver dehär, har själv så många fel och skriver dehär sakerna för att hen inte kommer på några andra saker! du är fin som du är och behöver inte ändra på något! du är värd så mycket bättre :*
Puss älskar dig, vi stöttar varandra <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar