Lite misslyckad men ändå lyckad helg

 
Haha, det började med att vi hade förfest vid Lollo på fredagen och gick sen på gymnasiefest, men det gick ju inte dirrekt som vi hade tänkt. För Lollo blev o må lite väl dåligt för o va kvar, om vi säger så haha.
Så jag följde med henne hem efter att typ vart där i 40 minuter. Det tog ca 2 timmar för oss att ta oss hem, och jag vet inte hur för vi åkta till och med buss! Haha, Lollo typ somnade överallt hon kunde sitta typ.
 
Men sen så var jag kvar lördagen och så åt vi pizza och typ åt allt vi kunde hitta.  Haha, så nu måste jag nog banta i några dar, ja lovar.. vi gick typ upp 6 kg på en dag.  Men aja, på torsdag ska vi nog på en till gymnasiefest, så då får vi göra kvällen bättre! 
 
Puss, älskar dig Lollo <3
 
 

Spyan skriver:

HAHAHAHAHA, bästa inlägget jag läst!
På torsdag ska vi fan kötta!
Puss älskar dig med! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar