Noise

 
Kvällen igår på noise var väl kul, men det var inte så jättejättekul! För de första var de typ bara tjejer överallt alltså det var mest tjejer där, och sen fick jag o Lollo reda på att hennes farmor hade dött, så det vart inte så lyckat. För Jag tyckte synd om henne, och hon försökte o inte tänka på det, men det går ju inte o liksom inte tänka på det. Så hon var ju lite ledsen, och då blev jag med ledsen såklart och otaggad. 
Men fick ju iallafall träffa Jesper, Jeppe, Paow och Linnea.
Och sen kunde vi ju inte sova i lollos kusins lägenhet eftersom hon hade besök så vi fick sova hos Affe , så de va ju skitgulligt.
Och nuuuu så är jag äntligen hemma vid pappa, så jag ska väl typ sova snart. För jag är riktigt jävla trött.
 
Puss & Kram
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar