Sjuk

 
 
 
Jag är hemma och är sjuk, jag kan knappt prata och har jätteont i halsen.
Jag åkte till doktorn idag, för att jag ville ha medicin så jag kunde bli bättre snabbare, men jag får typ inte prata och sen ska jag ta det lungt i några dagar.
Sen har jag feber också så nu hoppas jag att den försvinner iallafall. Sen får vi se om jag blir bättre innan gymnasiefesten nästa torsdag. Hoppas fan att ja blir det.
 
Sen ni som följer min ask osv kanske märkt att jag har gjort slut med Algot. Och ja, det har vi.
Kommer dock inte ta upp varför, det kan jag ta en annan gång.
Och det är klart att jag mår dåligt över det också, så det påverkar ju liksom också.
Så just nu, mår jag verkligen skitdåligt.
Men jag hoppas att det blir bättre typ snart.
 
Kan lägga ut bilder sen också på det jag fick när jag fyllde år, men det kan jag göra när jag blir bättre och har lust att göra det.
 
Puss o kram.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar