Ska va med min gullis.

 
Idag så ska jag vara med Lollo. Ska följa men henne till tandläkaren och en masserare, för hon ville ha sällskap.
Och jag har ingenting annat för mig, så då äre klart jag följer med.
Vet dock inte om vi ska göra någonting efter, men de ska vi säkert.De blir säkert skitkul, jag har alltid så jäkla mycket o säga till henne. Och de e så jävla skönt o prata med henne, för vi är så jäkla lika.
 
Men, jag tror inte att det blir förrens efter 3 eller 2 för hon är ju i örebro nu. Har inte pratat med henne idag, men ska göra det sen. Hon sover säkert nu.
De är bara jag som är så jäkla dum i huvudet och går upp vi sju, när jag är ledig. Men jag tycker att dagen blir mycket längre då, och då känns de som att man får ett längre lov. Haha, så körd i huve är jag. Men aja.
 
Nu ska jag och äta frukost. 
 
Puss & Kram
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar