Vill inte till skolan imorn

 
 
HATAR verkligen den där ångesten man får typ heela sista dagen på lovet. Och den har jag självklart haft hela jäkla dagen idag, man vill liksom inte att dagen ska ta slut. Men nu har den ju typ gjort det, och då vill jag inte sova istället. Så nu kommer jag typ säkert ligga vaken hela natten, och så kommer jag bli svintrött imorgon.
 
Men det blir kul att börja skolan ändå. Men det är bara det att jag inte orkar åka de där jävla dryga tåget varje jäkla dag. Det blir så långtråkigt, jag var lite smart så jag räknade ut att på en vecka tillbringar jag 10 timmar på tåget. Fatta, de är typ nästan en dag eller nått sånt. Nej, usch jag vill verkligen flytta till örebro.
Då skulle allt bli så mycket enklare.
 
Det här inlägget hade typ ingen mening, som alla andra mina inlägg. Men jag kände att jag behövde göra ett inlägg nu när jag ändå bara ligger här o gör ingenting, och bara väntar på att lovet ska ta slut.
 
Men va sociala på snapchat och kik 
 
Puss & Kram
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar