vettefan alltså

 
Igår så ringde Lollo mig helt jävla random och sa att vi skulle på fest i örebro, men det var inte ens säkert. Men vi åkte dit iallafall, och vi hade jättetur för vi åkte ner gratis på gymnasiekorten, för att hon tågtanten brydde sig inte ens, för egentligen går det inte att åka på efter sju. Men vi klarade det ändå.
Men alltså de var typ kaos, på den festen vi skulle på så vi drog, och sen skulle vi till nån annan fest, och de va också kaos, så då drog vi o två andra hem till en kille och sen kolla vi på film o snacka, osv.
Så de va ändå lite kul, fast de va kaos.
Men de va ju roligare än att bara sitta hemma och tråka. 
 
Och nuuuu är jag äntligen hemma, så ja ska väl typ äta någonting.. sen vet jag inte vi hittar på någonting ikväll, vi kanske skulle ner till örebro igen. Vi får se, för de är bara om Lollo kan.. för jag tänker nog inte åka ned själv. Inte ikväll iallafall.. 
 
Puss & Kram
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar